اجاره اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون تنکابن

(تعداد بازدید: 31665)   مازندران ,  تنکابن ,  چالکش  50+ 50+ نفر شب
شروع از  600000 تومان

اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون در روستای چالکش از توابع شهرستان تنکابن استان مازندران واقع شده است. معماری این اقامتگاه برگرفته از فرهنگ و سنت منطقه شهسوار می‌باشد و با ظرافت و زیبایی در 50 سال پیش با ترکیبی از کاهگل و چوب بنا شده است. این اقامتگاه در محیط کوه پایه‌ای رو به دریای خزر قرار گرفته و بنای این خانه روستایی متشکل از سه اتاق به همراه یک بهار خواب(بالکن) زیبا و دنج با نمایی فوق العاده است که در انتهای آن می توان دریای کاسپین را دید.

ظرفیت استاندارد این اقامتگاه بومگردی 12 نفر و حداکثر ظرفیت 20 گردشگر را دارا می‌باشد. از جاذبه‌های نزدیک به اقامتگاه می‌توان به آبشار تودارک، جنگل‌های دو هزار و سه هزار تنکابن، سواحل تنکابن و آب گرم فلکده اشاره کرد.


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
600000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون تنکابن

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید

اتاق ها در طبقه بالا . سیستم گرمایشی اتاق ها بخاری برقی و گازی و سیستم سرمایش آن پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام بصورت مشترک در طبقه همکف

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون تنکابن:



اطلاعات تکمیلی اقامتگاه

مشخصات 

 

اقامتگاه خونه مادر جون با متراژی معادل 80 متر مربع در روستای چالکُش واقع شده است. که دارای 3 اتاق در زمینی به مساحت 3000 مترمربع در دو طبقه بنا شده است. طبقه اول آشپزخانه سنتی اقامتگاه میباشد که در اختیار مسافر نیست و خود مالک جهت پذیرایی استفاده می کند. طبقه دوم به همراه سه اتاق و یک بالکن زیبا و دل انگیز در اختیار گردشگران می‌باشد. معماری سنتی به همراه کاهگل و چوب و استفاده از شیروانی چوبی به زیبایی این مکان افزوده. اقامتگاه خونه مادرجون دارای یک سرویس بهداشتی و یک حمام به صورت مشترک است. همچنین ایوان که در طبقه دوم واقع شده است نیز مشترک می باشد.

نقاشی از خونه مادر جون

نمایی از ساختمان خونه مادر جون

ویژگی بارز این اقامتگاه نمای بسیار زیبا و وصف ناشدنی بالکن آن میباشد که باعث میشود صرف صبحانه خود را بر روی میز چوبی موجود در بالکن مدتی طول دهید چرا که چشم انداز شما رو به دریا ختم می شود شما را مدتی محصور خود می‌کند. همچنین این اقامتگاه دارای مجوز اقامتگاه بوم گردی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشد.

صرف صبحانه روی تراس اقامتگاه خونه مادر جون

وضیعت جغرافیایی

اقامتگاه خونه مادرجون در بلند ترین نقطه روستا واقع شده است و مشرف به کل روستا و منطقه است. در داخل حیاط این اقامتگاه یک نخل بسیار بلند و زیبا واقع شده است. در واقع این نخل را می توان نماد اقامتگاه در نظر گرفت. چشم انداز اقامتگاه به سمت شهر میباشد که پس از آن میتوان دریا را هم در انتها دید و نمای پشت اقامتگاه کوه های بسیار زیبا با درختان سرسبز است که نمای خیره کننده ای را برای شما فراهم می آورد.

منظره زیبا از تراس اقامتگاه خونه مادر جون

در اطراف اقامتگاه دشت و زمین پهناور و مزرعه چای وجود دارد. این منطقه مانند استان مازندران دارای آب و هوای مرطوب و معتدل می باشد و فقط به دلیل موقعیت مکانی خاص، اقامتگاه دارای آب و هوای خنک تری نسبت به شهر تنکابن است.

نمایی در شب از اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون

امکانات

به دلیل اینکه در این اقامتگاه سعی بر آن شده تا المان های بوم گردی و زندگی سنتی و روستایی در جای جای آن حس شود مالک اقامتگاه اجازه پارک ماشین در کنار خود ساختمان اقامتگاه را نمی دهد و شما باید خودرو خود را کمی پایین تر از اقامتگاه ( 100 متر پیاده تا ساختمان اقامتگاه) پارک کنید. البته این یک توفیق اجباری است تا کمی از بی تحرکی شهر و زندگی شهری فاصله بگیرید. در مورد امنیت خودرو هم جای نگرانی وجود ندارد چراکه هم روستا امن هست و هم خودرو نزدیک خود اقامتگاه است.

<



موارد مشابه



ویدئو های اقامتگاه

کلیپ کوتاه ایران بوم گردی از معرفی اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون واقع در استان مازندران- شهرستان تنکابن - روستای چالکش پشته در فضایی جنگلی و نمای روبه دریا جهت رزرو به وب سایت www.iranbomgardi.ir مراجعه و یا با شماره : 09112077375 تماس حاصل کنید.
    • تیزر معرفی اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون - تنکابن




امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 1 رائ داده شده

معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
5 دیدگاه ثبت شده است

سيما (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مرداد 1398 09 مرداد 1398
منظره اين اقامتگاه بسيار عالي و بكر بود و در ارتفاع قرار داشت كه ديد بسيار خوبي ميداد. غذا بسيار خوشمزه بود رفتار ميزبان عالي و صميمي. توالت و حمام تميز بود امكانات ابتدايي اما كافي بود و همين باعث ميشد به سبك زندگي قديم روستايي روي بياوريم كه حس تكرار نشدني اي و نابي به ما داد.

علیرضا (رزرو کننده) ناهار و شام محلی با مخلفات در آذر 1397 09 آذر 1397
من و همسرم یک شب در آنجا اقامت داشتیم،
رفتار میزبانان بسیار خوب بود.
اتاق ها و سرویس بهداشتی تمیز بود
چشم انداز بسیار خوبی داشت
فضای بالکن بسیاز دلنشین بود ولی کوچک بود و اگر هر 3 اتاق مهمان داشته باشندفضا برای همه کافی نیست
عصرانه که در توضیحات امده سرو نشد
غذاهای که سرو شد بسیار خوشمزه بود ولی ایراد اصلی که وجود داره اینه که شما نمی توانید غدا را انتخاب کنید و ممکن است غدایی سرو شود که فرد دوست نداشته باشد و رستورانی هم در آن نزدیکی نیست. بهتر است شام و ناهار بر اساس منوی اقامتگاه به انتخاب میهمان باشد و هزینه آن جداگانه دریافت شود

بیژن (رزرو کننده) ناهار و شام محلی با مخلفات در شهریور 1397 03 مهر 1397
فضای بسیار عالی و میزبانان حرفه ای. چشم انداز خیلی عالی. دوستان باید توجه داشته باشن که کیفیت یک هتل رو نداره و بسته به محل و امکانات مشکلاتی از قبیل فشار آب و اینا ممکنه باشه. تنها مشکلی که و جود داره اینه که عصرانه که در معرفی اومده سرو نمیشه و منوی شام و نهار و صبحانه هم به این گستردگی که عنوان شده نیست و مهمان می بایست از بین 2 پیشنهادی که میزبان ارائه میده یکیش رو انتخاب کنه. در کل حتما پیشنهاد میکنم که از این فضای عالی استفاده کنید. تمیزی و نظافت در حد عالی بود. غذاهای با کیفیت مناسب هم روح نواز خواهند بود

مهدی (رزرو کننده) ناهار و شام محلی با مخلفات در تیر 1397 03 تیر 1397
ما پنجشنبه حدود ساعت سه به اقامتگاه رسیدیم. آخرین روز بهار بود و هوا دلچسب. میزبان ما بر اساس هماهنگی قبلی با خوش رویی منتظر ما بود و نهار را برای همان ساعت گرم و کامل سرو کرد. البته به دلیل ساخت و ساز امکان راندن ماشین تا پای خانه نبود و مجبور شدیم ماشینمان را دورتر پارک کنیم. میزبان ما خوش رو و حرفه ای و مودب بودند و فضا نوستلاژیک و مناظر زیبا بود. حیوانات مزرعه مثل سگ و مرغ و اردک و اسب فضای روستایی را بیش از پیش ملموس می کرد و دخترکوچولی ما از بازی وبا حیوانات بی آزار آنجا خیلی کیف کرد. برای شب هم پنکه وجود داشت و هم پشه بند و رختخواب تمیز بود. در کل اقامت خوب و خاطره انگیز و دلچسبی داشتیم و مسئولین سایت ایرانبومگردی هم پیوسته دورادور هوای ما را داشتند که همه چیز با برنامه و عالی باشد...

میلاد 01 اردیبهشت 1397
اقامتگاه بوم گردی مادر جون ازنظر ، محیط و زیبایی فوق العاده قشنگه
غذاهای محلی واقعا خوشمزه ای رو اینجا تجربه میکنید
نمای بالکون ها که مخصوص استراحت کردن و غذا خوردن فوق العاده رویاییه
یه مکان سنتی فوق العاده تمیز و زیبا
فقط حس میکنم اگه خانواده باشین خیلی بیشتر بهتون خوش بگذره
چون من فکر میکنم رفتار صاحب خانه با مسافرای مجرد و اقا خیلی خوب نیست
البته بد رفتاری نمیکنن
ولی مثل اینکه مقداری معذب هستن
و این موضوع باعث مقداری رفتار سخت گیرانه از طرف صاحب خونه میشه
البته این اولین تجربه من در بوم گردی های شمال کشور بود
من تا حالا همیشه بوم گردی های جنوب و مرکز کشور رو تجربه کرده بودم
و این که میگم رفتار بوم گردی مادر جون خیلی عالی نبود ،شاید به خاطر مقایسه با بوم گردی های دیگه کشور بود




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید